En snöig fredag

Jag som trodde att våren var nära.... Men var väl lite väl tidigt att tro de. Jaja, bara gilla läget!
 
Blir nog en inne sittar dag idag. Och träffa Hanna och Liam förhoppningsvis. Pojkarna börjar bli så stora nu. Otäckt hur fort de går. 
Kom på mig själv tidigare i morse hur jag satt och stirrade på Gustaf vid frukostbordet. Ni hör ju själva, min lilla plutt, som nyss låg i min mage sitter nu i egen stol och käkar gröt på morgon. Hur gick de till? Men de är kul,  att för varje dag så upptäcker han något nytt och jag ser hur han växer på alla sätt och vis. Nästa steg är nu sluta med amningen. De är absolut dags för de känner jag. Men hur? De skrämmer mig faktiskt och jag vet inte riktigt hur vi ska gå till väga.... Funderar på att köpa hem välling idag och se vad han tycker om de. Vi får pröva oss fram helt enkelt!
 
Gröt är allafall super gott tycker Gustaf! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ronjanoren.blogg.se

Bloggar om livet som mamma och alla möjliga tankar.

RSS 2.0