Grader

Ojoj vad med vårkänslor jag har! Man blir ju så glad av detta väder!!!
I förmiddags var jag dock inte lika glad! Tandläkarbesök.... Två hål skulle lagas. Suck! När jag kommer dit frågar hon om jag vill ha bedövning (som jag alltid haft tidigare) men jag tänker efter och ser den enorma sprutan framför mig och avstår faktisk. Eller ja, de som spelade mest in var egentligen att jag inte ville gå runt på ikea helt bedövad och inte kunna fika. Haha. Jaja. Jag överlevde och var såååä stolt över mig själv.
 
När jag kommer hem sitter gustaf i soffan och äter fruktpure! Haha. Passar på när de bara är pappa och moster hemma. Tokar.
 
Resten av dagen spenderades på Ikea. Köpte lite smått ich gott som behövdes. På barnens land sökte jag efter en båge till tripptrapp stolen men förgäves. Suck. Blir nog att köpa en helt ny stol istället. Kuuuuul att jag slitit mitt hår och målat den där jäkla stolen helt i onödan. Bitter? Ja lite... ;)
 
Nej nu ska vi ner i förrådet! 
 
Hur frustrerande är inte detta när han två minuter tidigare precis somnat? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ronjanoren.blogg.se

Bloggar om livet som mamma och alla möjliga tankar.

RSS 2.0