Kort om veckan som gått

Den här veckan har minst sagt sprungit förbi! Känns som de varit full rulle varje dag men nu när jag tänker tillbaka så minns jag inte så mycket.
Gustaf har lekt med sina lekkamrater Liam och Minelle :)




De går bättre och bättre för dom att leka och de är så kul att se hur intresserad Gustaf är av Minelle!

Jag har även varit hos tandläkaren. Knappast frivilligt, Fredrik fick nästan bära mig dit. Haha. Men de behövdes, var nog fem år sen sist. Så i slutet av månaden ska jag tillbaka och laga hål.....

Mer då? Hade en shopping dag, besök av Gustafs favorit moster en annan dag.
Skulle fotografera Gustaf igår men kom fram till att de blir för dyrt den här månaden. Synd, ville verkligen!

Och igår hände de bästa på hela veckan! (Varning för äckel information; ) ) Gustaf gjorde nr 2 helt själv för första gången på minst två veckor! Innan har jag behövt ta till olika hjälpmedel för att han ska lyckas. Så de blev glada miner igår. Haha. Men hans mage är endå inte snäll mot han. Måste få till en läkartid!

Jaja lite snabbt och rörigt blev men så får de vara. Nu ska jag smyga upp ur sängen och sätta på lite kaffe. Lite senare är de dags för dop! Ska bli jätte kul. Vet dock fortfarande inte vad jag ska ha på mig.....





Blandade bilder ifrån veckan.
Karin
2014-03-01 @ 22:13:10
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/

Å vad bra med magen! Hoppas verkligen att det är på gång att lösa sig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ronjanoren.blogg.se

Bloggar om livet som mamma och alla möjliga tankar.

RSS 2.0