Magar

Är de inte Gustafs mage så är de min som krånglar. Ganska less om ni inte förstår de... Har i två veckors tid haft ont i magen, kännt mig illamående och varit trött och lite yr. Idag är de värst. Gör så ont... Kan knappt stå upprätt, inte bära Gustaf och knappt sitta.Enligt googel är jag näst intill döende. Suck. Man borde ha en lite doktor hemma. Hoppas verkligen att de försvinner väldigt snart. 
 
Nu ligger jag i ett varmt bad. Känns faktiskt bättre då. Får väl bosätta mig i badkaret helt enkelt :)
 
Förutom detta gnäll så har jag inte så mycket att komma med. Dagarna rullar på som vanligt, och jag längtar till sol och värme. Nu ska jag försöka koppla av lite så de ond kan försvinna. 
 
Hoppas ni mår bättre än jag! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ronjanoren.blogg.se

Bloggar om livet som mamma och alla möjliga tankar.

RSS 2.0