sömnbrist

Gustaf sover sin vanliga förmiddags sömn just nu. Jag borde väl egentligen göra desamma men de här med att komma till ro och slappna av är inte min grej nu för tiden. 
I natt vaknade Gustaf ungefär en gång i timmen.... Och där i mellan sov han oroligt och lät som han hade mycket mardrömmar. Plutten. Magen verkade även göra mer ont än vanligt, undra om de är pga att jag äter vissa mjölkprodukter nu för tiden? Fuskar ju med någon sak nästan varje dag eftsom jag inte tror att detta är problemet. Men kanske har jag fel... Är ju på sluttampen med att sluta amma så får kanske vara sten hård på vad jag äter tills de är helt slut ammat ändå..
 
Förövrigt så har den här veckan känts sjukt lång. Har inte haft så mycket för oss och jag har som sagt själv haft ont i magen och allt de där.. Nästa vecka hoppas jag  blir mer händelserik!
Men igår var vi faktiskt iväg till Gränby centrum med Moa och lilla Minelle. Blev lite nytt till Gustaf inhandlat och vi var mycket nöjda med dagen när vi kom hem :)
 
Får se vad den här dagen bjuder på!
Nu jäklar händer de saker! Han tar sig överallt när han är på golvet! Och fort går de. Haha. Hur ska vi hinna med när han börjar krypa?! Min fina skatt ♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ronjanoren.blogg.se

Bloggar om livet som mamma och alla möjliga tankar.

RSS 2.0